شناسه خبر : 80538
پنجشنبه 09 بهمن 1399 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بوسه «سرباز قاسم سلیمانی» بر صورت سرباز وظیفه/فیلم

 دیدن فیلمی هرچند تکراری، برای همگان خالی از لطف که نیست؛ بلکه برای مسئولان نیز توصیه می‌شود، فیلمی که در آن «سرباز قاسم سلیمانی»، سرباز میهن را در آغوش می‌کشد.

 سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» با وجود این‌که، هم در عرصه نظامی یک فرمانده بود و هم در عرصه محبوبیت ملی و فراملی، بر قلب‌های ملت ایران و آزادگان جهان فرماندهی می‌کرد؛ با این حال هیچ‌گاه دچار «غرور» و «منیّت» نشد و خود را «فرمانده» نمی‌نامید؛ بلکه همواره خود را «سرباز» می‌دانست.

 سردار دل‌ها در وصیت‌نامه خود، از عناوینی نظیر «سرباز در رکاب خمینی کبیر (ره)»، «سرباز ۴۰ ساله در میدان»، «سرباز برج دیده‌بانی انقلاب» استفاده کرده و در دست‌نوشته‌ای که از این شهید والامقام خطاب به همسرش وجود دارد، تأکید کرده است: «قبر من ساده باشد مانند دوستان شهیدم. بر آن کلمه «سرباز قاسم سلیمانی» بنویسید، نه عبارت‌های عنوان‌دار».

بوسه «سرباز قاسم سلیمانی» بر صورت سرباز وظیفه+ فیلمسردار شهید «قاسم سلیمانی» همانند «سرباز» نیز عمل می‌کرد و در برخورد با دیگران همواره «سرباز بودن» خود را فراموش نمی‌کرد؛ برای نمونه، در جبهه مقابله با تکفیری‌ها، با رزمندگان همانند یک همرزم رفتار می‌کرد و فروتنی وی با خانواده‌های شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم، خصوصاً فرزندان شهدای مدافع حرم، زبان‌زد است؛ اما این‌روزها که موضوع سیلی یک نماینده مجلس به صورت یک سرباز وظیفه مطرح است، دیدن فیلمی هرچند تکراری، برای همگان خالی از لطف که نیست، بلکه برای مسئولان نیز توصیه می‌شود؛ چراکه مسئولان نیز باید خود را سرباز و خادم مردم بدانند و طبیعتاً مسئولی که خود را سرباز کشور و مردم بداند، به صورت سرباز وظیفه سیلی نمی‌زند.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi